• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips på extrajobb

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

lisasOrd

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
19 Augusti 2024
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
6
Poäng
26
Speciellt med tanke på att personen redan skrivit det i en annan tråd. Det är detta han vill åt:

Visa bilaga 4236

Jag är helt för att marknadsföra olika sätt att tjäna pengar på men då ska man vara helt transparent med sina avsikter. Ts gör knappast det här av goodwill och medkänsla för alla som har det tufft ekonomiskt utan helt enkelt för att han/hon vill sko sig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pederlarsson

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
6 Juli 2023
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
11
Poäng
52
Jag är helt för att marknadsföra olika sätt att tjäna pengar på men då ska man vara helt transparent med sina avsikter. Ts gör knappast det här av goodwill och medkänsla för alla som har det tufft ekonomiskt utan helt enkelt för att han/hon vill sko sig.
Vad har du för underlag för att göra det angreppet mot mig som person? Ser mäkta fram mot denna återkopplingen!
 

Pederlarsson

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
6 Juli 2023
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
11
Poäng
52

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 904
Poäng
1 217

Givetvis gäller detta för PM också. Men jag kan förtydliga detta här att det även gäller PM:
Inlägg med reklam för egen verksamhet. Det är inte tillåtet länka till reklambaserade sajter med enda syftet att göra reklam för just denna. Alternativt ett inlägg som är upplagd som en ren annons. Är du osäker, skicka ett PM och fråga @Lånforum.se.
Undantag för denna regel är kreditgivare där ansökan om lån kan göras. Om du är osäker, kontakta oss innan så tar vi en titt. Nyheter och erbjudanden ska dock håll i en och samma tråd endast. Vi kan ta ett exempel: Vivus och Lendo får gärna posta inlägg med nya erbjudanden, starta en ny tråd och hålla inläggen där. Frågor som kommer upp i andra trådar om er sajt kan givetvis besvaras också.

En ny hemsida med jämförelser av lån behöver dock inte göras sig besväret att posta, vi har redan en bra lista här. Vi får ofta in inlägg med enda syftet att ragga besökare för reklamklick på egna hemsidan, vilket leder till avstängning direkt.
 

lisasOrd

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
19 Augusti 2024
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
6
Poäng
26
Låter som att användaren kör texten genom Google translate och svarar likaså...
 

Pederlarsson

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
6 Juli 2023
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
11
Poäng
52
Du är helt fel ute, du svarade inte på min fråga. Har kontaktat dig i ärendet på PM samt kontaktat sidan via kontakta oss då jag tar ärendet vidare. Policyn har ej stöd för det du skrev. Kontakta mig per omgående, vänligen.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 904
Poäng
1 217
Du är helt fel ute, du svarade inte på min fråga. Har kontaktat dig i ärendet på PM samt kontaktat sidan via kontakta oss då jag tar ärendet vidare. Policyn har ej stöd för det du skrev. Kontakta mig per omgående, vänligen.
Jag kontaktar dig omgående via PM, ok.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
Obehagligt. Denna tråd borde låsas och slängas.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Du är helt fel ute, du svarade inte på min fråga. Har kontaktat dig i ärendet på PM samt kontaktat sidan via kontakta oss då jag tar ärendet vidare. Policyn har ej stöd för det du skrev. Kontakta mig per omgående, vänligen.
Det är lånforum som sätter upp reglerna för Forumet så hur andra forum fungerar är tyvärr inte relevant.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp